דלג לתוכן

המדריך המלא לבחירת כסאות למשרד

בכל בוקר אתם מגיעים למשרד, פוגשים את העובדים שלכם וכולכם יחד עומלים שעות ומנסים להגיע ליעדים ולגרום לחברה להצליח.  ישנם הרבה אלמנטים ופרטים שיכולים לתמוך בדרך להשגת המטרה שלכם. אחד החשובים בהם, הוא הכסאות אותם אתם בוחרים למשרד. 

כסאות משרד שגם יתמכו בבריאות העובדים, גם ייצרו חווית אירוח מכובדת וגם יהיו חלק יפה מעיצוב המשרד זה לא חלום.  יצרנו מדריך שיעזור לכם לבחור את כסאות המשרד שיתאימו בדיוק לצרכים שלכם, עם כל מה שכדאי לדעת, בואו נתחיל!

איך בוחרים כסאות למשרד?

כסאות ארגונומיים לעובדים שמחים

את מירב שעות העבודה העובדים שלכם ואתם מבלים בישיבה מול המחשב, זה הופך את איכות הכסא עליו כל אחד מכם יושב, לבעלת חשיבות עליונה. 

זו כבר עובדה ידועה שכאשר העובדים מרגישים טוב בעבודה, התפוקה טובה יותר, איכות העבודה טובה יותר והאווירה במשרד מעודדת מוטיבציה ויצירתיות.
ריווחת העובד מתחילה בבחירת הכסא עבורו, כסא איכותי המתאים לישיבה ממושכת מעביר לעובדים מסר שהם בעלי ערך לחברה, שהבריאות, הנוחות והיכולות שלהם, חשובות למערכת. 

גם יפים וגם חכמים

ההיצע המדהים הקיים היום יאפשר לכם לבחור כסאות מחשב ארגונומיים שהם גם יפהפיים וגם באיכות שתתמוך בבריאות העובדים שלכם במהלך יום העבודה כולו. כסאות ארגונומיים הם כסאות שתוכננו לאחר מחקר והבנה מעמיקה של הגוף האנושי והצרכים שלו. המבנה והעיצוב שלהם תוכננו במיוחד על מנת להעניק לגוף תמיכה איכותית במשך ישיבה ממושכת.  

המנגנונים של הכסאות הארגונומיים מאפשרים התאמה לכל מי שיושב עליהם, כך שבבחירת הכסאות הללו לעובדי המשרד שלכם, אתם מבטיחים את הנוחות והבריאות של כולם. עובדה לא פחות חשובה היא כי את הכסאות הארגונומיים תוכלו למצוא במגוון ענק של דגמים, כך שתוכלו למצוא את הכסאות שיתאימו בדיוק למשרד שלכם ויהפכו לפריט שמוסיף לעיצוב. 

המבחר הקיים בכסאות למשרד יכול לעזור גם ביצירת הבדלה בין העובדים לבעלי התפקידים הניהוליים. כסאות מנהלים ומנהלות אורטופדיים, הם לרוב בעלי נוכחות מרשימה יותר ומנגנונים חכמים אף יותר מכסאות ארגונומיים רגילים.

כסאות המתנה עם כבוד לאורחים

כמה חשוב לכם שהאורחים שלכם ירגישו בנוח אצלכם במשרד, גם כשהם ממתינים? 

לדעתנו שירות לקוחות טוב, אירוח טוב והמתנה נעימה, מתחילים בפינת המתנה מכובדת הכוללת כסאות המתנה נוחים ויפים ושולחן המתנה נוח. כשהפינה של האורחים שלכם נוחה, נעימה ומעוצבת, יש להם את המקום שבו הם יכולים להרגיש בנוח כבר מהרגע הראשון.

גם כסאות ההמתנה מגיעים במבחר עצום של דגמים ותוכלו למצוא כסאות שיחמיאו לעיצוב המשרד ויהיו גם נוחים ואיכותיים. 

אם המרחב הקיים אצלכם במשרד מאפשר, תוכלו גם לבחור כורסאות המתנה אשר יוצרות פינת המתנה יפהפייה ונוחה במיוחד, עם כורסאות המתנה שכאלה לאורחים באמת לא יהיה איכפת לחכות!

ואם המרחב המתאים אצלכם לפינת ההמתנה מצומצם יותר, תוכלו לבחור ספסלי המתנה מעוצבים ונוחים שיתאימו למשרד שלכם בדיוק, עם 2 מושבים, שלושה מושבים ויותר.

כסאות לחדר ישיבות פורה ונעים

אתם יודעים מה הצרכים בחדר הישיבות במשרד שלכם. אם אלה פגישות עם ספקים, פגישות ארוכות עם לקוחות שבאים לראות פרזנטציות על העבודה המתוכננת או פגישות קריאייטיב ועדכון עם הצוות, הכסאות בחדר הישיבות שלכם צריכים להתאים.

חדר הישיבות הוא גם מקום שמאפשר מפגש באווירה אחרת מהישיבה במשרדים ולכן ניתן לעצב אותו בצורה שתתמוך בחוויה שאתם רוצים להעניק ליושבים בו. עיצובי הכסאות לחדרי ישיבות מרהיבים והסגנונות רבים,  באמצעותם תוכלו ליצור אווירה ביתית, אווירה רשמית מאוד או אווירה היי-טקיסטית, הכל תלוי בבחירה שלכם. 

כשחדר הישיבות יפה ונוח תוכלו לצפות לתוצאות טובות יותר מכל ישיבה, כי האווירה של החדר תמיד משפיעה גם על ההרגשה של הנוכחים בו.

לסיכום - יושבים טוב

איכות הכסאות יכולה להשפיע על האווירה במשרד שלכם ועל הצלחת העסק שלכם בדרכים רבות ולכן אנחנו ממליצים לכם לחשוב טוב על הצרכים שלכם ולעשות בחירה נבונה.
אנו מזמינים אתכם להתרשם מהקולקציה המדהימה שלנו. אצלנו ב'שבו בשקט' תוכלו למצוא כסא לכל פינה ומטרה במשרד שלכם באיכות הגבוהה ביותר ובמגוון עצום ויפהפה.

אם אתם מתלבטים בנושא בחירת הכסאות המתאימים למשרד שלכם, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר בוואטסאפ, במייל או בטלפון ונשמח לייעץ ולענות בכל שאלה.

undefined

החנות תחזור לפעילות במוצאי יום הכיפורים
00
DAYS
:
00
HRS
:
00
MINS
:
00
SEC
We will reopen at .