דלג לתוכן

בחירת כסא גיימינג - איך לבחור כסא מתאים לעמדת המחשב שלכם?

כסאות גיימינג ידועים בעיצובים העתידניים הייחודיים שלהם, הם באמת נראים כמו רהיט שמבטיח חווייה מעולם אחר. אך האם הם באמת מתאימים ליציאה ממושכת למסע הרפתקאות? מה חשוב לבדוק כשאתם רוצים לרכוש כסא לגיימר שלכם או לעצמכם? 

במאמר הבא נרחיב על הפרטים החשובים שכדאי לבדוק במהלך בחירת כסא גיימינג, לפני היציאה למסע.

להיות גיימר

מי שמגדיר את עצמו כגיימר, נותן לנו הרבה פרטים על עצמו במילה אחת; שעות מול המחשב, תקשורת עם אנשים בכל העולם, התרגשות ממשחקים חדשים שיוצאים לשוק והאביזרים… אין לזה סוף, עולם ומלואו. 

בעולמות המשחק, ככל שאתם מאובזרים טוב יותר עם כלים וכוחות, יש לכם יותר יכולת להתמודד עם אתגרים. כך גם בסביבת המחשב שלכם, תרצו מחשב חזק מספיק לשאת בקלות את משקל המשחקים, מסך שיציג את האנימציות בצורה לא פחות ממושלמת והאביזר החשוב המשלים לכל אלה זה כסא הגיימינג שלכם.

כדי ליהנות מהמשחקים האהובים עליכם, אתם זקוקים לתמיכה הנכונה, כלומר לכסא גיימינג שיעניק לכם את תנוחת הישיבה הנוחה והמתאימה ביותר לבילוי שלכם. 

מה מיוחד בכסא גיימינג?

כסאות הגיימרים מעוצבים בהשראת הכסאות הספורטיביים במכוניות מירוץ, במיוחד על מנת להעניק חוויית משחק מושלמת. תמצאו אותם בעיצובים ובצבעים מרהיבים שעושים הרבה חשק לצלול פנימה ולא לצאת שעות!!!

העיצובים המדהימים והעתידניים, והמבנה הארגונומי המספק נוחות מושלמת, הופכים את כסאות הגיימינג לרהיט מדהים. אבל איך בוחרים את כסא הגיימינג שלכם בצורה נכונה? למה חשוב לשים לב?

כסא גיימינג שחור

איך תבחרו את כסא הגיימינג המושלם שלכם?

הכסא שתבחרו ישפיע במידה רבה על היכולת שלכם ליהנות הנאה שלמה מהמשחק על המחשב מבלי לסבול מכאבים או עייפות כשתחזרו למציאות. כשהכסא מותאם לכם תרגישו את זה בנוחות, בריכוז, באנרגיה ובחופשיות התנועה, זה האביזר הראשון שיתמוך בכם בהתמודדות עם כל משימה.

העיצוב של 'כסא מירוץ' מבטיח תנוחת ישיבה יציבה וצורת הכסא משפרת את תחושת המשחק, עם זאת העיצוב הספורטיבי של המושב עלול גם להגביל את התנועה שלכם ולכן יש לבצע בדיקת נוחות לישיבה בריאה.

כסא שמתוכנן על פי כללי הארגונומיה ומתאים למידות שלכם, יעניק לגוף את התמיכה המושלמת לישיבה ממושכת. חשוב לבחור את הכסא על פי הנוחות האישית וההתאמה למבנה האישי שלכם ולא על פי הגודל המרשים. כשאתם קונים כסא גיימינג, הקפידו לנסות אותו לפני הקנייה כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים החלטה מנצחת.
בואו נדבר על הפרטים שכדאי לבדוק לפני שמחליטים: 

התאמת גובה נכונה

כדי שתהיה לכם יציבה טובה בזמן שאתם מול מסך המחשב, גובה משענת הכסא צריך להגביל מעט את תנועת הצוואר כדי להקל עליכם להסתכל ישר על הצג וכדי להפחית את העומס על הצוואר והכתפיים. זווית הצפייה הטובה ביותר היא בין 20 ל-50 מעלות ביחס לגוף. 

תמיכה וכיוונון

משענת הגב מעניקה תמיכה לגב, למותניים ולצוואר. בבדיקת משענת הגב יש שני דברים חשובים שצריך לקחת בחשבון: כיוונון ותמיכה. 

לכסאות גיימינג לרוב יש כריות במיקומים שונים כדי לתמוך בגב באזורים שונים ובצוואר, הישענו ובידקו האם התמיכה נמצאת במיקומים נכונים עבורכם? אם התשובה היא כן, אתם תרגישו את זה.

כיוונון גובה הכסא צריך לאפשר לכם ישיבה עם כפות הרגליים על הרצפה, כדי שתוכלו לשחק תוך שמירה על יציבה נכונה.

שחקו עם כיוונון הזוויות, הכסא אמור לאפשר נעילת זוויות ישיבה שונות, שאמורות לספק לכם נוחות ישיבה שתתאים לזמן ארוך. וכמובן, הכיוונון צריך להיעשות בקלות.

כסא גיימינג

משענות יד מתכווננות

גם הידיים שלנו זקוקות לתמיכה במהלך המשחק, אבל אנחנו רוצים שיהיה לנו גם חופש תנועה. המשענות צריכות להעניק תמיכה לאמות הידיים, למרפקים ולמפרק כף היד, גם הן מסייעות בחלוקת הלחץ על הכתפיים והצוואר. ברוב כסאות הגיימינג תמצאו משענות יד מתכווננות המאפשרות להתאים את הידיות לתנוחה נוחה עבורכם או לפעילות המיוחדת של כל משחק.

יש כסאות עם משענות דו מימדיות, תלת מימדיות ומשענות רב זוויתיות כלומר מתכווננות לעומק, לגובה, לרוחב ומשנות זוית וצורה.

ריפוד

הריפוד צריך להיות מוצק ויציב אבל רך במידה כך שיספק תמיכה לישיבה ממושכת ונוחה, קיימים סוגי קצף שונים המייצרים את התמיכה הנדרשת. ריפודים זולים ודקים לא יעניקו לכם את הנוחות הזו, ואתם עלולים אפילו להרגיש את ברזלי הכסא בנקודות מסויימות, דבר שעלול לגרום לכאבים במהלך ישיבה ממושכת.

כשהריפוד איכותי, גם אם אתם יושבים מול המחשב ומשחקים כל היום, עדיין תיהנו מנוחות בתוך הכסא שלכם.

החומר ממנו עשוי הכסא

הדבר האחרון שחשוב לשקול במהלך הבחירה שלכם הוא החומר ממנו עשוי הכסא. קיימים מספר חומרים מרכזיים שמככבים בכסאות הגיימרים, לכל אחד היתרונות שלו:

עור 

עמיד לשנים ארוכות, משתבח עם הזמן, נושם יותר מחומרים סינטטיים ולכן יכול להפחית הזעה על הכסא. החסרון שלו הוא המחיר היקר.

עור PU

חומר סינטטי שלעיתים נוצר משאריות עור אמיתי. הוא אינו נושם ועמיד כמו עור אמיתי, אבל הוא ידידותי יותר לעור ולהזעה בהשוואה ל-PVC. נראה יפה כמעט כמו עור אבל זול בהרבה.

PVC

PVC הוא חומר סינטטי, עמיד במים, אש וכתמים ולכן מונע היווצרות כתמים על הכסא. זול יותר מעור 

ועור PU.

בד

כסא בד נושם יותר מעור או חומרים דמויי עור, הוא מאפשר פחות הזעה והרגשה מופחתת של חום במהלך הישיבה. החיסרון הוא שכסא עשוי בד הוא פחות עמיד מהסוגים המוזכרים למעלה.

רשת 

כסא העשוי מרשת איכותית הוא כסא נושם ומצוין לישיבה מאווררת וקרירה יותר, כמו כן הוא מאוד נוח לישיבה. 

לסיכום

כל משחק הוא מסע של הרפתקאות והנאה, אפשר למקסם את ההנאה כאשר אתם יושבים בנוח ודואגים בזמן הזה לבריאות הגוף שלכם, כך שהחוויה נשארת נפלאה גם אחרי שהמשחק נגמר.

אצלנו ב'שבו בשקט' תוכלו למצוא לכם את הכסא הגיימרים המושלם, המבחר שלנו מדהים וטווח המחירים רחב ומתאים לכל כיס. אם אתם זקוקים להתייעצות בעניין בחירת הכסא שלכם, פנו אלינו ונשמח לעזור.

undefined

החנות תחזור לפעילות במוצאי יום הכיפורים
00
DAYS
:
00
HRS
:
00
MINS
:
00
SEC
We will reopen at .