דלג לתוכן

איך קונים כסא תלמיד שהילד יאהב?

כולנו רוצים שהילדים שלנו יצליחו בבית ספר, יהיו בריאים, חזקים, וכמובן שמחים!

לא כולם מודעים לזה, אבל לכסא יש השפעה ישירה על חווית הלמידה של הילדים. כשאנחנו משקיעים בכסא תלמיד איכותי, אנו משפרים את הסיכויים שלהם להתרכז ולהצליח בכל משימה שיעשו. אבל איך בוחרים כסא תלמיד שגם ישרת את הילד למשך זמן רב, גם יהיה איכותי ובריא וגם כזה שהילד יאהב?

במאמר הבא נסביר את כל מה שצריך לדעת כדי לעשות בחירה חכמה.

3 סוגי כסאות תלמיד

לפני שנסביר מה כדאי לקחת בחשבון בבחירת כסא תלמיד, חשוב להבין איזה סוג כסא אתם צריכים, ישנם שלושה סוגים:

כסא תלמיד למחשב

כסא תלמיד למחשב הוא כסא מרופד ומתכוונן עם גלגלים.

בין אם נאהב את זה או לא, כמעט כל הילדים מבלים שעות ארוכות (מאוד) מול המחשב, אם הכסא עליו הם יושבים הוא לא כסא אשר מותאם למשימה, היציבה שלהם עלולה להיפגע ולגרום לבעיות בריאות רבות. כדי לשמור על בריאותם בצורה המיטבית, חשוב להשקיע בכסא מחשב איכותי שיספק לילד תמיכה טובה וישמור עליו לאורך זמן.

כסאות מחשב איכותיים הם לא סתם כסאות על גלגלים, יש בהם מנגנונים שתוכננו במיוחד לתמוך באזור הגב והאגן על מנת להפחית לחצים שעלולים לגרום לנזק בישיבה ממושכת. הידיות והמבנה של הכסא מותאמים למרחקים בין איברי הגוף ויספקו את התמיכה האופטימלית לישיבה בתנוחה טבעית וללא מאמץ.
כמובן שחשוב שהכסא יהיה מתכוונן כדי שהילד יוכל להתאים אותו לגובה (המשתנה) שלו ולא תצטרכו לקנות אחד חדש כל שנתיים.

כסא תלמיד לכיתה

כסא תלמיד לכיתה הוא לרוב ללא גלגלים, לא מרופד ובנוי בצורה עמידה מאוד.

ברוב בתי הספר בישראל כבר הבינו, כסאות תלמיד איכותיים לכיתה הם חלק חשוב מאוד בהצלחה של התלמידים וביכולת שלהם להתרכז וללמוד. הילדים יושבים בכיתה למשך שעות וצריכים לספוג חומר רב, המינימום שנוכל לתת להם הוא שישבו בנוח!

כסא סטודנט

כסא סטודנט מגיע ללא גלגלים, הוא בנוי בצורה עמידה מאוד ותוכלו לזהות אותו בקלות על ידי כך שעל אחת הידיות שלו יש משטח כתיבה רחב המאפשר להניח מחברת ולכתוב עם תמיכה.
היתרון הגדול ביותר של כסא סטודנט הוא שהוא חוסך את הצורך בשולחן וכך ניתן לאכלס תלמידים רבים יותר במרחב. כסאות סטודנט מתאימים בעיקר למוסדות כמו אוניברסיטאות ומכללות.
למרות משטח הכתיבה על ידית הכסא, את רוב כסאות הסטודנט תוכלו לערום אחד על השני במידת הצורך.

תוכלו למצוא בקולקציה שלנו כסאות סטודנט מעוצבים בשלל סגנונות וצבעים, שיספקו תמיכה מושלמת ונוחה לכתיבה בלי הצורך בשולחן.

מה חשוב לקחת בחשבון בבחירת כסא תלמיד

למרות השוני בין סוגי הכסאות, כדי לבחור כסא תלמיד בצורה נכונה, צריך להקפיד על אותם הפרטים:

  1. הכסא צריך להיות ארגונומי - על מנת שהילד יוכל לשבת למשך שעות ולהתרכז במה שהוא עושה, עליו לשבת בנוח ובתנוחה בריאה. כיום ישנם כסאות ארגונומיים איכותיים המיועדים לשמור על גב הילד ולעזור לו לפתח יציבה טובה ובריאה.
  2. הכסא צריך להיות עמיד - מה לעשות, ילדים אוהבים להשתולל, כסא תלמיד צריך להיות בנוי מחומרים איכותיים ועמידים ביותר כדי שיוכל לשאת את השובבות (בגבול הטעם הטוב כמובן 😉).
  3. הכסא צריך להיות יפה - כמו כל רהיט, גם כסא תלמיד צריך להיות יפה, זה עושה חשק! למזלכם, כיום ניתן למצוא כסאות תלמיד יפהפיים במגוון עיצובים שיתאימו לכל סגנון.

לסיכום

השקעה בכסא תלמיד איכותי היא השקעה משתלמת לזמן ארוך, אתם מוזמנים להציץ בקולקציית כסאות התלמיד שלנו ולמצוא את האחד המושלם עבורכם.
יש לכם שאלות? התלבטויות? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו
בטלפון, בוואטסאפ או במייל ונשמח לעמוד לרשותכם!

undefined

החנות תחזור לפעילות במוצאי יום הכיפורים
00
DAYS
:
00
HRS
:
00
MINS
:
00
SEC
We will reopen at .