דלג לתוכן

לא רק כי מגיע לך - על החשיבות של כסא מנהלים אורטופדי למשרד

אם העובדים הם הנכס הכי חשוב של החברה, המנהלים הם גלגלי השיניים שבזכותם הכל יוצא לפועל.
אז איך נוכל להבטיח שהם יוכלו לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר?
אחד הדברים החשובים הוא לדאוג שישבו בנוח, שירגישו טוב במשך שעות הישיבה הממושכות ויוכלו לשמור על גישה מקצועית באנרגיה טובה שתשפיע על כל הסביבה שלהם. 

אנחנו ממליצים בחום על כסאות מנהלים אורטופדיים איכותיים.

למה דווקא אורטופדיים? במה זה יעזור? במאמר הזה נפרט כמה עובדות שיגרמו לכם לחשוב…

מהו כסא מנהלים אורטופדי?

כסא אורטופדי הוא כסא המשלב תכנון ארגונומי, המיועד לתמיכה אופטימלית בבריאות הגוף והוא כולל תוספות אשר הופכות אותו לכסא מנהלים מושלם לישיבה ממושכת ואיכותית.

הארגונומיה היא הנדסת אנוש, ובהקשר של כסאות משרד היא מגייסת את הטכנולוגיה כדי ליצור מנגנון חכם שיתמוך ביציבה נכונה ובנוחות הישיבה, כדי לשמור על בריאותו של המשתמש.

התכונות של כסא ארגונומי כוללות: התאמת גובה, רוחב מושב מותאם למבנה הגוף, תמיכת מותן, משענת גב, משענת יד, משענת ראש וכמובן גלגלים איכותיים.
המבנה שלו מספק תמיכה לגוף ומחלק את עומס המשקל על ידי תמיכות ומשענות ובכך מסייע להפחתת המתח והלחץ בחלקי הגוף השונים.
הכסא הארגונומי צריך להיות מתכוונן, ניתן להתאמה אישית בקלות ומעוצב מחומרים נוחים ועמידים.

הכסאות האורטופדיים כוללים את כל אלה ובנוסף גם מנגנון תנועה דינאמי הקשוב לתזוזת היושב, מה שמשדרג את ההתאמה לתנועות הגוף ואת הנוחות.

הכסא האורטופדי מתוכנן למניעת בעיות בריאותיות ונותן תמיכה גם במצב של נזק שכבר נעשה, הוא יכול לסייע למי שכבר מתמודד עם כאבי גב, להקלה בכאב, למניעת החמרה ומעניק את התמיכה הנחוצה לתפקוד שגרתי איכותי ולמשך שעות ארוכות.

הנהלה יציבה לחברה מצליחה

כל חברה תרצה את המנהלים שלה בריאים ובעלי יכולת לסחוף אחריהם את העובדים למען מטרת החברה. מנהל שסובל מכאבי גב, מוכשר ומסור ככל שיהיה, יתקשה לעשות זאת.

כסאות משרד מסורתיים מציעים מעט מאוד תמיכה לגוף וישיבה ממושכת בהם גורמת לעתים קרובות ליציבה לקויה, זו הסיבה שכאבי גב זו התלונה השכיחה ביותר בקרב עובדים במשרדים.

עבור מנהלים שמבלים זמן רב בישיבה על כסא שאינו מותאם לגוף, תנוחת הישיבה המתמשכת עלולה לגרום ללחץ גופני שיוביל לבעיות בריאותיות בטווח הארוך. מחקרים מראים כי ישיבה ממושכת שאינה תומכת ביציבה טובה, עלולה לגרום למחלות רבות (ולא רק לכאבי גב). 


הכסאות האורטופדיים נותנים תמיכה לעמוד השדרה והאגן, מיישרים את הכתפיים, מאפשרים מיקום טבעי יותר למפרקים ובכך מפחיתים עומס חריג על הגוף ומונעים תנוחות לא בריאות. 

המפתח לנוחות הוא התאמה ולכסאות אורטופדיים יש מנגנון המאפשר התאמה אישית לכל מבנה גוף.

טיפ: גם עם כסאות סופר נוחים ואורטופדיים, מומחים בתחום עדיין ממליצים על רענון הגוף מתנוחת הישיבה לפחות כל 30 דקות.

עוצמה של מנהל

איכות העבודה במשרד מושפעת מהרבה גורמים, אנחנו נרצה שהמנהלים שלנו ישבו בנוחות בכסאות שתומכים בבריאותם כדי שההשפעה שלהם על העובדים ועל הפרודוקטיביות תהיה חיובית.
דיברנו על המחקרים שמראים כי ישיבה ממושכת בתנוחה שאינה תומכת בגוף עלולה לגרום למחלות, אך מעבר לעובדה שנרצה למנוע מחלות בקרב העובדים אנו רוצים הרבה יותר מזה, נרצה שיהיו שבעי רצון ושמחים.
כשהמנהל יושב בנוח הוא סבלני, רגוע ומרוכז יותר ויכול לנהל מחלקה או פרויקט בצורה שקולה ואפקטיבית הרבה יותר, מה שבהכרח משפיע על התפקוד של כל מי שעובד איתו או תחתיו.

משרד בסטייל לחברה ברמה אחרת

דיברנו על כמה חשוב שיהיו כסאות נוחים שטובים לבריאות, אבל עם הכסאות האורטופדיים של היום, אתם מקבלים את הנוחות הזו עם הרבה סטייל. הכסאות מגיעים בעיצובים אלגנטיים וטרנדיים שישתלבו בצורה מושלמת במשרד שלכם ויתרמו רבות לעיצוב.

משרד מעוצב ונוח הוא מקום שכיף להגיע אליו בבוקר, לבלות בו שעות ארוכות והוא הופך למקום שהלקוחות אוהבים לבקר בו.
מקום עבודה שדואג לרווחת העובדים ידאג גם לחלל עבודה שנעים ונוח לעבוד בו, זה משפיע באופן ישיר על אווירה שמחה, על הנאה בזמן העבודה, על שיפור ביצועי העובדים ועל הצלחת החברה.

הרווח של עובדים בריאים ומרוצים עם כסאות אורטופדיים מעוצבים יוצר תדמית חיובית של החברה ועוזר לבסס מותג שנועד להצליח.

לסיכום

התמונה כבר ברורה, היתרונות של כסאות מנהלים אורטופדיים למשרד הם רבים וזו השקעה משתלמת מאד לטווח הארוך. 

נציין גם שאת הכסאות שלנו אתם מקבלים במצב מורכב ובכך חוסכים את עלות ההתקנה (היקרה), ושהם מגיעים גם עם אחריות, מה שמבטיח כיסוי במקרה של תקלות.

אנו מזמינים אתכם להתרשם מקולקציית כסאות המנהלים המדהימה שלנו, אם אתם מתלבטים בקשר לדגם שיתאים לכם או מעוניינים בפרטים נוספים, צרו איתנו קשר בוואטסאפ, במייל או בטלפון ונשמח לייעץ ולענות על כל שאלה.

undefined

החנות תחזור לפעילות במוצאי יום הכיפורים
00
DAYS
:
00
HRS
:
00
MINS
:
00
SEC
We will reopen at .